Bad Tattoo

Hejsan!

Satt nyss och pratade med en god vän, hon va inte alls glad och mådde inte bra just nu. Hon hade varit och gaddat sig, men fy fan. Sakerna som användes måste varit smutsiga eller dyl. För hennes arm blev "sjuk" så nu måste hon gå på medicin:( Nu får vi se vad som händer. Hon kan ju inte smörja in sig pga att den varar. Så den är inte alls vacker nu. Och sen när den har läkt, så kommer hon bli tvungen att göra gadda över den, och det kommer kosta ca 3000-4000:- !! Idag så är det så otroligt många som gaddar. Det är svårt att veta vart man ska gå och inte gå. Men snälla, gå inte till någon som sitter hemma och gör detta. Eller asså, inget illa menat, jag känner jätte många som sitter och "leker" hemma, men som dock bara har rena grejer och är otroligt duktiga.
Men det är inte alla som är det tyvärr.

Så snälla, tänk er verkligen för. Det kan verkligen sluta dåligt asså:(
Ska lägga upp lite bilder på hur det ser ut lite senare tänkte jag :)

Är det ingen annan som varit med om något sådant?

Kommentarer
Postat av: Christine

Kjempefin blogg du har! Har konkurranse på bloggen min akkurat nå, så hadde vært koselig om du ville ta deg en tur:)

2010-04-13 @ 11:11:34
URL: http://chrine94.blogg.no
Postat av: rebecca

Fy vad hemskt! :S Jag hoppas det går bra för din vän!

2010-04-13 @ 12:53:37
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0