Fredagsmys

En nya dag, nya gåtor, nya frågor!
Vad finns det att säga om allt som sker, egentligen. Eller om allt som inte sker? Blir så trött på allt snart.
Alla som missuppfattar orden som kommer fram, eller folk som inte uppfattar något alls.
Man kan ju fundera över vilket av det är bäst?!

Nu är det äntligen fredag, men varför ser jag fram emot denna dagen? Fredagen är ju egentligen en fastedag eftersom att det va på en fredag som Jesus korsfästes. ( fast det va fredag den 13, och långfredagen)

Men något får jag allt hitta på, ska nog sola lite tror jag. Och i morgon så åker jag hem till min syster och ska fira min underbara Lilla Ludde som redan fyller 2 år :) HJÄLP va tiden går fort :p

Ibland så skulle jag vilja gå in i ditt öra, för att se va du tänker. Bara för en stund. Få se va f*n det är som händer där inne. Med tanke på allt som ibland kommer ur dig, så skulle jag verkligen vilja veta istället för att försöka lista ut det själv.

Nej nu orkar jag inte sitta här längre och lyssna på när Sebastian håller på i telefonen och citerar en kille jag en gång kände! Väldigt jobbigt må jag säga :p Så nu ska jag fan gå ut och gå med hunden, sen ner och sola :)

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0