Knoddas, va är det för en grej?

Ja va ska man säga. Har redan varit inne i det. Vill inte komma in i det igen !!!!

Men varför tänker jag då på det? Varför tänker jag då på dig?! Allt gör mig så förvirrad. Du måste sluta komma till mig om natten. Det är över, du är borta. Vad är det du vill säga mig? Kan du inte bara säga det på ett normalt sätt? Nej, det vet jag ju att du inte kan, men iaf. Jag kan väl få önska?

Just nu så sitter jag på balkongen, med en stor kopp kaffe och väntar på att jag ska kunna skölja ur håret. Va tvungen att färga det idag, igen :p Haha så kul är det. Får väl se hur det blir denna gången. Sen vill jag, jag vill verkligen ner och sola. Och vet ni va man gör då? Man går ner och solar =)

 

Måste bara tillägga en sak ang det ovan. Du valde vilken väg du skulle gå. Jag kunde bara stå brevid och titta på och acceptera. Det gjorde ont, det gör fortfarande ont. Trodde jag skulle få svar för ett tagsedan. Men då gjorde du samma sak en gång till !!!

Så nu är det slut pratat om det!!

 

Over And out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0