Levernasdag idag

Ja det kan man lugnt säga att det va=) Va så otroligt skönt att veta att mitt paket skulle komma idag. Så hela dagen så har jag gått runt i cirklar och bara väntat på att det ska plinga på dörren. Och nu har det äntligen gjort det :) Så nu blir det att åka runt och leverera allt ut till mina kunder:)

Senare under dagen så kommer det komma upp lite bilder från gårdagen:) Tack för en helt underbar dag. Vet att jag inte alltid är den lättaste att fira, men det finns sina anledningar till det. Men är så otroligt glad för att jag har den familj och de vänner jag har som gör det så bra dom kan för mig.

 

Haha prata me min syster förut, hon tror att jag är den nya Maria ( Hon från svenska Hollywood fruar) haha skratta rätt gött då vill jag lova:)

Nu ska jag ut med lilla vovven, sen ska jag leverera paket, och förhoppningsvis så blir det sola och kanske fixa naglarna. Fast jag kanske borde färga håret också. Men då är det nog bättre att jag gör det innan jag fixar naglarna. Ähh får se hur jag gör. Återkommer nog med det skulle jag tro:)


Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Hi, hi...ja jag ser en otrolig likelse med Maria från holllywoodfruar :-) Speciellt på julafton när hon säger att hon blir väldigt besviken om hennes man köpt gucci filten som hon önskade sig :-) kram

2010-04-07 @ 14:25:31
URL: http://lejoninnan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0