Maskrosbarn

http://maskrosblom.blogspot.com/
En sida, värd att besöka, läs, ta till er, och hjälp till !





Det finns så mycket runt omkring oss som sker och vi ser det. Men oftast så blundar vi bara. Vilket är väldigt tråkigt gjort av oss alla. Det är som en mycket speciell flicka säger " Vi är medmänniskor, inte fiender! "

Jag tycker alla borde ta sig en titt på henne blogg, hon är inte gammal, men hon vet. Hon vet mycket mera än vi tror. Hon har själv sett, upplevt och tagit sig igenom detta. Hon är stark, hon är glad, hon är våran ledstjärna hon är våran egna Jenny Thimberg! Denna tjejen, jag finner ibland inga ord för henne, vi har inte alltid dragit jämt, men ändå så har jag beundrat hennes styrka och vilja, fast i smyg :p

Jag har själv varit den tjejen, hon som ropade på hjälp i smyg, den som va utsatt för en hel del saker. Men som aldrig vågade berätta, jag va ju bara ett barn, skulle någon vuxen lyssna på mig? Så därför vet jag, att tillsammans så kommer vi kunna göra en skillnad, för alla. Bara vi hjälps åt !


Kommentarer
Postat av: Jenny Thimberg

Underbart Andrea! Tusen tack! Det är precis det här vi behöver! Vi behöver varandra!! KRAM

2010-04-28 @ 12:57:31
URL: http://maskrosblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0