Mi amor

Ja, vad ska man säga eller göra? Ärligt talat så bryr jag mig inte mera. Du berättade för mig här´om dagen att du läser det jag skriver, hoppas du läser detta också. Jag vill inte höra något mera ifrån dig, vill inte se dig, inte höra dig, inte tänka på dig. Inget alls. Vill slippa allt som har med dig att göra. Okej ?!

Ja, dagen har väl varit helt okej hittills. Har handlat, handlat och handlat. Har varit nera i fixat så att dom ska sy in min klänning, köpt skorna, bhn m.m m.m . Så nu har snart det mesta klart inför bröllopet:)

Orkar helt enkelt inte sitta här och tänka längre. Det blir att jag får gå ner och sätta mig och göra naglar eller något. Då slipper jag tänka iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0