Så trött

Jag blir verkligen så trött på allt och alla ibland. De jag fick lära mig va att man ska leva efter den "gyllene reglern" Och det är det jag försöker göra. Jag försöker behandla andra så som jag själv vill bli behandlad.
Men nu förstår jag inget alls längre. Det enda jag försökte göra va att hjälpa en annan människa. Och va fan fick jag tillbaka? Inget alls!! Tycker verkligen att det är så tråkigt.
Vad fan gjorde jag för fel? Jag öppnade upp mitt hem för denne personen. Bokstavligt talat. Men va fan får jag tillbaka? Aaaahhhhh!!!!!

Åhh fan ockås, nu rasar bara allt igen. Jag hade börjat bygga upp allt. Ekonomin och allt började reda ut sig, och bli mycket bättre än bra :D Men på bara en sekund så rasade allt. Bara för att jag ville hjälpa en människa. Ussch orkar inte tänka på detta mera nu.

Ska gå och ta mig en STOR kopp kaffe och bara sätta mig i soffan. För nu är jag trött på detta!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0