Skatter?

Ja men det är ju jätte smart?! Om jag då vill ge min vän en present för att jag tycker att hon förtjänar den, ska hon då betala skatt på det ?
Visst ibland så tycker jag att det kanske går lite till överdrift med det där om gåvor osv till olika bloggerskor/bloggare. Men som vissa av dom själva säger:
-Det är ju inte vi som vill ha det. Utan dom skickar det bara.

Tänk om jag skulle vara tvungen att skatta för vissa presenter som man fått genom åren, som man bara inte vill ha. Ojojoj.

Det borde väl vara företagen som själva väljer om dom vill ge bort saker eller ej. Seriöst, lägg ner tid och energi på viktigare saker istället. Som hur man tex ska ta hand om hemlösheten, svälten eller vad som helst.

 

För en gångs skull så håller jag med vissa av dom som jag annars verkligen itne håller me


Kommentarer
Postat av: emily

fin blogg !

kram!

2010-04-17 @ 13:56:10
URL: http://emilyegerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0