Solen skiner

Det är en sådan otroligt underbar dag idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra när den är så här. Jag kan ju iaf inte bara sitta inne. Funderar på att ta mig en promenad, och sätta mig och titta ut över vattnet :)
Bara sitta där och hoppas på att bröllopsgrejerna faller på plats. Egentligen så börjar jag faktiskt att bli väldigt stressad över allt som sker. Hur ska allt hinnas me? Aaah panik panik panik.

Men det viktigaste är fixat iaf, och det är Anna. Frisyren avklarad, sminket avklarat och självklart är klänningen avklarad:) Så det känns som om allt kommer bli bra iaf=) Haha min lilla stora syster :) Jag komme rju gråta floder den 22 maj. Men men så blir det ibland=)

Måste ut och sätta mig i solen nu iaf. Ha en underbar dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0