Vart tog vädret vägen?

Ja, det kan man verkligen fråga sig. Jag som hade sett fram emot en underbar helg med massa sol. Hade ju planer på att gå ner och sätta mig vid vattnet och ta mig en glass :) Men nu får vi allt ta och hoppa över det.

Dagen har än länge gått bra. Hade nykonsultsutb. i morse. Det är verkligen jätte kul. Sen så är det väldigt lärorikt må jag säga:) efter det så blev det en underbar promenad med hunden. Och jag är verkligen stolt över honom. Han börjar bli så otroligt duktig. Visst han är fortfarande jätte rädd för vissa saker, men han börjar verkligen föstå att jag inte vill honom något ont och att jag inte kommer att utsätta honom för något.
Så nu kan jag börja ha honom mer och mer lös. Och det känns jätte skönt :) Han drar inte lika mycket, han har lärt sig plats, stanna mm mm. Och jag är verkligen stolt över honom. Första dagarna så visste jag inte alls hur detta skulle gå. Visste inget alls. Men nu vet jag att jag gjorde rätt. Nu vet jag att detta kommer att bli jätte bra :) Han är mitt lilla Lejon <3

Ja, resten av dagen? Det får nog bli en tur ner och lägga sig och sola. För eftersom att det inte ser ut att bli någon sol ute idag, så får jag ta mig en fejksol idag :)
Men jag skriver mera senare också :)

Ha en underbar dag tills vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0