Försöker förstå

Ibland kan man fan fundera på, vad är vänner? Vilka är ens sanna vänner?
Hur vet man att det är ens vänner? Det enda jag vet är att det finns inte gått om sanna vänner, men det finns fina sådana. Och för att få en bra vän, så måste man vara en bra vän. Men det stämmer ju inte heller,
det är inte alltid det funkar. Men det är ju alltid värt ett försök. Det är på sätt och vis som reklamen säger, "Vänner, är dina bröder och systrar som du själv väljer"


Ja dagarna går väldigt fort just nu, nu är det verkligen inte långt kvar tills min syster gifter sig:) Det kommer att bli så underbart kul vill jag lova:) Haha kan inte sluta tänka på allt dumt som kommer att kunna ske. Säger bara en sak Anna, Hämnden är ljuv <3
Du vet, det är inte bara jag som gör bort mig hos läkare, i affärer, i bilen eller på stan.Det har även du gjor i dina dagar:) Visst du kanske inte hamnade i Läkarens egna skratt bok i fika rummet, men det finns andra funny saker du gjort.

Nepp, nu blir det lite kaffe och snart börjar "Våra Bästa År" Dete går ju bara inte att missa. Tänk vilken katastrof det skulle bli om jag missade det. Skriver lite mera senare skulle jag tro Dagen har ju bara börjat =)


Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0