Sjukan

Japp, då har man kommit hem ifrån läkaren. Kändes väl inte jätte kul att vara där.
Men ibland så måste man ju.

När jag satt i väntrummet, så flög det en hel del tankar igenom huvudet på mig. Tänk om läkaren skulle vara en ung snygg kille, eller om det är en kvinna i sina bästa dagar som har en son som jag en dag kanske träffar. Så ska jag klä av mig kläderna och ligga där som ett fån. Ussch va pinsamt. Visst det är deras jobb, så jag
förstår inte egentligen varför man tycker det är så pinsamt.
Men nu är det iaf avklarat =)

Så nu blir det att lägga sig i ett varmt och skönt bad, sen får jag nog ta tag i städningen,
eller om jag kanskse ska göra tvärtom. Får se va jag känner för. Borde nog fixa mina naglar idag iaf.
Dom ser ut som hajkonpajkon , med andra ord, inte speciellt vackra.

Over And out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0