Tiden går, fort

Satt nyss och tänkte på det. Tiden rullar ju bara iväg. Min syster som fyllde nyss 15:s Det innebär att jag böir 21.
Och vart har jag kommit i livet egentligen?

Funderar på att köra racet som alla andra kör. Livet börjar vid 30 <3 Det kanske är så. Vad vet jag. Det är bara att vänta och se.

Från den ena till det trejde. Kan inte denna snön bara försvinna nu? Jag har alltid drömt om en vit jul utan slask osv. Det har vi fått nu. Nu tycker jag att det borde börja grönska ute. Vart ska all denna snön ta vägen? Vi är snart inne i Mars. Det är nu det ska börja bli grönt, fåglarna ska komma hem, blommorna ska börja komma fram ( om ett tag) Men icke sa nicke. Inte än på ett tag:( Längtar iaf väldigt mycket tills den dagen kommer. Finns inget mera underbar än våren:)

 

Nu ska jag ta mig en runda med lilla vovven. Sen blir det att fixa naglarna ( igen) Vet inte riktigt vilken färg eller vilket mönster, men det får jag tänka ut medans jag är ute med hunden. Sen om jag har tid, så blir det nog att färga om håret också. Har det ju svart nu, men vill ha de ljust nu till våren. Så det blir väl mörk blondt med blonda slingor =) Hoppas det blir bra iaf =)

Ha en underbar dag =)

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0