Vänner?

Hur kan du ens kalla oss det? I såna fall vet du inte va en vän är. Det är nog som folk säger, du är bara din egna vän. Och man duger bara när det passar dig! Är trött på det. Kör du ditt race, så kör jag mitt.
Tänker inte låta någon sätta sig över mig, det kan jag lova!!!

Och snälla underbara människor i "Staden", sluta springa runt och lyssna på skitsnack. Eller visst lyssna kan ni ju göra, men att sen springa runt och säga det vidare, och ändra på orden nu hört. Hur moget är det eller? Alla vet att i denna "staden" så är det mycket snack. Det går snack om alla. Förstår inte va ni får ut av det hela, helt ärligt.

Nepp nu är det en ny dag och nya saker att fixa. Först och främst så ska man ju försöka få upp dörren, det är ju väldigt mycket snö ute:p Sen ska man ta sig fram också, önskar jag va lika glad i snö som Azlan, för då hade det varit mycket lättare:) Han hoppar, dyker och lever hej vilt i snön. Mitt lilla mystroll<3




Jaja ha en fortsatt trevlig dag, ska gå ut med honom nu, och se om jag kan få några fina/roliga kort på honom<3


Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0