10.03.07

Ja då satt man här igen :) Känns som om det va jätte längesedan jag satt här sist. När jag låg i sängen förut, så visste jag precis vad jag ville få sagt idag, visste exakt hur jag skulle formulera mig. Men så fort jag satt mig här så bara det försvann. Och det känns ju lite sådär vill jag lova. Idag är det ju iaf Söndag, och inte alls så fint väder som jag hade hoppats på att det skulle vara. Tyckte nog att solen skulle vara framme idag, så jag skulle kunna gå ut och släppa lilla hunden tillsammans med dom andra stora hundarna:) Får se hur det blir med den saken nu, kanske kan ta oss en sväng dit iaf och låta dom springa av sig lite:)

Annars så händer det inte så mycket idag. Händer väl inte mera än vanligt hos mig, om man får säga så:p Det är mest jobb, jobb, jobb och..... just det ja sen så är det ju jobb också :p

 

Jag är bara en flicka....som står framför en pojke....och ber honom att älska mig <3

Nej här kan jag verkligen inte sitta och skriva just nu. Får ta det sen när jag kommer på va det va jag egentligen ville skriva idag. Nu blir det att sätta på kaffe och sätta igång!



Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0