10.03.08

Ja då va klockan 16.00 . Undrar verkligen hur det går på det där idag. När väl svaren kommer så kommer dom misstankar emot dig som uppstått vara borta:)
Och det tycker iaf jag känns väldigt bra. Fast om det nu visar sig att svaren kanske inte är som vi tycker, vad gör vi då? Vad innebär det då? Ja du, det får vi nog bara vänta på och se va som händer.

Andréa, varför skriver du inte namn på personer så ofta?
Ja du, det har nog med att göra att alla kanske inte vill ha sina namn på offentliga platser :p Precis som jag, jag vill inte ha mitt namn på fel platser osv. Visa saker som händer och sker, det vill man gärna hålla lite personligt:)

Men varför skriver jag då här? Jo, det kan jag tala om för er . Vart ska jag annars lägga mina tankar och funderingar? Har jag allti i mitt huvud, så kommer det snart bli för varmt och huvudet blir varmt och jag får feber :) Och det gillar jag inte :p


Nej, finns nog inte så mycket allvar att skriva idag tror jag. Ska titta runt lite och se om jag finner någon bra klänning som passar till bröllopet =) Fast jag tror nog att jag vill att min Mami ska sy den åt mig <3

För då blir den verkligen som jag vill ha den. ( Och även som Anna vill ha den) Plus att då kan man fixa och ändra enda in i sista stund innan vi går in i kyrkan =)

 

Näpp folket, nu måste jag hoppa in i en varm dusch och göra mig i ordning. Är ju sådant där skojjigt möte idag vill jag lova =) Ha en underbar dag i det vackra vädret =)

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0