Åldersnojja :/

Ja det kan man lugnt säga att jag har :( Vet inte varför, men jag har bara det. Vet inte riktigt hur jag ska tackla det eller förklara det. Men just nu så känns det meningslöst att fylla år. Kan jag inte bara vara i denna åldern tills den dagen då jag fyller 25 kommer?

Vill inte somna just nu, för när jag vaknar så är jag ett år äldre, ett år närmare allt som låter så tråkigt. Vet att många säger att livet inte börjar innan 30, men jag vill leva mitt liv nu. Jag vill göra allt nu, så att jag senare i tiden kan koppla av och skapa mig ett liv och skaffa mig en egen familj. Jag vill liksom inte jobba när jag har barn, utan jag vill kunna köra dom till skolan och sen vara hemma när dom kommer hem ifrån skolan. Kunna skjutsa dom till olika aktiviteter osv. Just nu har jag verkligen världens bästa jobb. Jag har ett jobb med flexibilitet, underbara "kollegor", ingen chef som säger till mig när, var och hur jag ska jobba. Allt är bara så underbart. Men men nu måste jag göra klart lite saker innan jag kryper ner i sängen.

God natt och sov så gott <3

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin design ;)

2010-04-09 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0