Bröllop, bröllop & bröllop

Haha aa nu börjar det närma sig på riktigt:p Känner hur tiden bara går och går och går.
I helgen så har jag iaf hittat min klänning :) Den är så otroligt vacker ( Fast inte vackrare än Annas ) Är faktiskt jätte nöjd med den:) Sen så har vi hunnit med en massa roliga saker, inget av det vi egentligen skulle göra, men en massa annat :p Sprungit i en massa affärer. Men konstigt nog så kom vi inte alls hem med en massa påsar som vi brukar göra, utan vi kom faktiskt hem tomhänta:(
Men det kan ju vara skönt ibland också :)


Ville bara säga att jag är glad över att min familj är som den är:) Vi är verkligen en familj och stöttar varandra i vått och i torrt:) Och det känns så otroligt underbart att ha en sådan familj. Älskar er jätte mycket ska ni veta:) Nu har jag min lilla (stora) systerson boende hos mig. Han ska vara hos i två veckor. Känns jätte bra:) Men shiit va stor han har blivit:p Han växer verkligen, så nu har han växt om mig, och inte lite heller  :)


God natt och sov så gott, det tänker iaf jag göra om ett tag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0