Känner ingen skillnad

Nej det gör jag verkligen inte. Förutom att jag är mycket tröttare. Undra om det kan ha att göra med att folk har ringt hela morgonen? Jag behöver verkligen min skönhetssömn :p Haha
Får se va dagen har att erbjuda. Men det blir nog att ta sig ner till stan äta lite gott och bara nuta av dagen. Sen får vi se va som händer ikväll. Det är ju trotts allt min dag, plus massa andras. Och sen så är det ju även Onsdag. Tycker nog egentligen att jag kan unna mig en trevlig kväll <3

Måste iaf ner och handla saker inför bröllopet. Ska fixa saker så att jag kan knåpa ihop alla korten. Sen behöver jag en bra, stabil och snygg bh att ha under klänningen. Men jag behöver även ett par bra, snygga och bekväma skor. Annars så kommer jag aldrig kunna stå ut en hel kväll. Eller jo det gör jag nog, gör allt för Anna´s skull.

Sen har jag inte så mycket mera att säga nu, så det får bara bli ( eller bara och bara menar jag inte) Tack alla ni som har ringt, skrivit och sjungt för mig. Morgonen har varit helt underbar <3<3

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0