Tankar

Det finns ganska många tankar som snurrar runt just nu vill jag lova.
Som tillexempel:

Varje gång man ringer till läkaren för att fråga något. Vi kan säga att jag är jätte förkyld som ett exempel. Och har gått med det i flera dagar och ingen medicin hjälper. Så ringer man dig. Då säger dom bara : Ta en panodil lägg dig och vila och om det inte gått över inom tre dagar så kan du ju återkomma. Tack hej.

Hur jobbigt är inte det då?! Man ringer ju dit för att man redan har provat allt inkluderat vila och panodil. Blir så trött på sådant. Men men det är väl bara att ta en panodil och gå och lägga sig då:p





Har nyss suttit och pratat med Jenny en stund. Japp, Jenny Thimberg. Det trodde nog ingen att det skulle ske. Men det skedde. Och det känns faktiskt väldigt bra att va har fått prata ut om både det ena och det femte:)


Tralalala jag har en berguv i huvudet. Tre fyra styckna, en hel familj faktiskt


sen har jag en kungsörn i örat också. Näää Andréa nu får du ge dig. Dags att börja städa :)


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0