Dag nr x

Dags för att lägga sig och sova nu :) I morgon så kommer min lilla Prins hit <3

Ja du, det har hänt väldigtmycket just nu kan jag lova :( Vet inte riktigt vart jag ska gå, vilket håll jag ska titta åt. Men jag väljer nog att titta bort. Jag tror det blir bäst så. Även om det kommer att bli jobbigt.

Helgen kommer bara att vara en mys helg med prinsen <3 Är det fint väder så blir det nog att tillbringa mycket tid vid stugan och grilla. Är det dåligt väder så får det bli badhuset och mys middag hemma :) Kul och härligt kommer det att bli iaf :D

Egentligen så finns det så mycket jag vill tala om för dig, men har kommit fram till att det inte är någon idé . Så jag är tyst istället. Lika bäst så.

God natt och sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0