Kramdag = Mys <3<3

Städa och dona <3

Ja det är sådant som måste göras! Och om man ska vara helt ärlig så är det faktiskt riktigt trevlig. Iaf när hjärtat hjälper till:) Allt blir så mycket lättare då:)

Tyvärr åker min lilla Fia hem idag. Inte alls kul, älskar verkligen att ha henne här! Det är så otroligt kul. Hon och Bobby, dom är bara för roliga tillsammans. Man kan tro att dom varit vänner
i all evighet så som dom håller på :p 
Sen att hon är den som förstår mig, det gör ju inte saken sämre.
Älskar dig Fia <3

Nu måste jag titta klart på filmen. Sen ska jag nog åka och handla lite saker. Om klockan inte blir för mycket, som vanligt :)


Och idag så är det som sagt storstädning, så idag så slängs allt :) Har massa saker som ska ner i källaren, och resten av allt slänger jag :) Med ett leende på läpparna, tillsammans med Fia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0