<3

Jobba, jobba, jobba....
...jo så är det :D Och det känns så bra <3

Saker och ting sker, och det finns inte så mycket som man kan göra åt det. Bara att ta det som det kommer.
En sak, som jag stör mig på så otroligt mycket. Det är att folk springer runt och snackar sin jefla skit, fortfarande. Serriöst, väx upp nu för fean! Ta tag i era egna liv, och låt alla andra leva sina!
Erat jefla skitsnack börjar verkligen bli patetiskt, som tur är, såhar jag slutat lyssna! Men det gör ont i mig när jag hör hur ni håller på emot alla andra, och speciellt när det är folk som står mig nära. 


Men men :D
I helgen så blir det en tripp till lilla underbara Skara :D Ska bli skönt att komma bort ett tag, även om det bara är en helg, så kommer det att göra mycket. På Söndag, så fyller min lilla LuddeBus 3 år :D Ussch vad tiden går fort, det betyder liksom att på söndag, fast för tre år sedan så va jag ute med dagisbarnen uppe i Eskilstuna och hade skogsbus. Tänk att det är tre årsedan som jag bodde där, tillsammans med F :p Och lilla Pärlan, älskade, saknade lilla hund :'(   <3<3

Nepp, nu måste jag nog städa lite, vet aldrig när jag är hemma en hel dag igen :D

Over and out <3<3

Fridens Liljor <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0