Årets första myggbett

Sommaren kommer mer och mer :D Och det märks på väldigt många sätt! Delvis vädret, blommorna och alla underbara djuren. Men det märks också på alla folk. Folket som har varit instängda hela vintern, dom kommer ut, och verkligen sätter igång. Det är verkligen som en djungel ibland. Folk blir som, ja, det går inte att förklara. Alla blir som hyenor kring antiloper eller något liknande :) Haha kanske så kul!

Och nu har man iaf fått veta vad folket går för.  Haha först blev jag nog lite ledsen, men idag kom jag på att det va ju dumt. Misstagen, större eller mindre spelar ingen roll, gör att man inser vad det är man har. Och det gör så att man tar vara på det istället för att kasta bort det. Jag va verkligen på väg att kasta bort den som står mig nära, som står där och alltid stöttar mig i alla lägen. Och det kunde ha blivit mitt största misstag :(
Tur att personen ifråga förstår mig, och förlät mig! <3<3

Nu måste jag nog röra mig, ska bli en lång tur med bilen idag och hälsa på La familja <3<3


Fridens Liljor <3<3

Over and Out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0