Av längtan till dig!!

Sitter hemma med en sjuk liten M :(
Han hostar och har feber. Inte kul alls.

Har nyss pratat med underbara Sandra, så underbart att få prata med henne :D Hon kan verkligen förgylla ens tillvaro!

Oooohhh sitter verkligen med blandade känslor. Varför ska det alltid vara så för?! Varför kan man inte bara känna och tycka si eller så, måste det alltid bli siså!?
Vill inte ha det så. Och jag vill verkligen inte må så här!
Om jag bara kunde förklara för dig vad jag känner, om du bara skulle kunna försöka förstå. Inte bara lyssna, utan verkligen försöka. Då vet jag att allt skulle bli bra. Och det vet du också! Är det de som skrämmer dig?
Men men ....


Sommaren är snart här, så till helgen ska jag och A åka ut till stugan och fixa och dona. Såg nu i helgen att det va massa glasrutor ( som stod på backen) som hade ramlat och krossats. Och det är ju inte bra. Hundarna, barnen och även jag & A springer ju runt där. Och inte vill vi ha massa glas i oss. Så ska ut och plocka upp dom stora bitarna, sen så får vi väl dammsuga grästmattan eller något :p Ska även måla om ute möblerna och fixa så att vi kan börja vara där och mysa på dagarna :D
Har dock lyckats "tappa" bort alla fiske saker, så det får nog bli att köpa nytt innan helgen. Kan ju inte
åka dit utan att fiska lite :D
Men måste komma på något, för vill inte ha upp en enda Gädda till, det är så otroligt onödigt och tråkigt:D

Men men nu blir det att sola på balkongen och bara njuta av det fina vädret, medans lilla M ligger inne och tittar på film :D

Over and Out <3

Fridens Liljor <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0