En helt vanlig underbar fredag

Blir så trött på när ens "vänner" bara ringer när dom mår dåligt. Då kan man bli sittande i telefonen i flera timmar, ibland packar man även sin väska för att åka till dom.
Det är inte det att jag inte bryr mig, jag ställer mera än gärna upp för mina vänner.
Men..... jag tycker ju att någon av dom, någon vän, familj elelr kompis borde se att jag inte alltid orkar. Att jag kanske inte alltid mår bra. Visst jag kanske ler och skrattar. Men bakom det, så döljer sig fan bara smärta, saknad och massa dumma saker. Är det någon som ser det?! Är det någon som någon gång frågar hur jag mår? Och som verkligen vill höra svaret?
Nej, tänkte väl detta!

Men men ....


Orkar nog egentligen inte bry mig så mycket om det, men nu fick jag det sagt iaf :D
Så nu kan jag fortsätta med min dag :) SKa snart dra mig ner emot byn och handla. Känns som om det var ett tagsen, så det välkomnar jag varmt idag :) Sen så får det alltid bli en sväng till bolaget med :D


Gårdagen:
Klippte och färgade Annelies hår igår. Hon sa att hon ville bli blond igen. Men jag tyckte det va dumt att slänga i en massa blondering i hennes hår. Så vi kom fram till att vi lägger en massa slingor istället. Det slutade faktiskt med att hon blev otroligt ljushårig. Men snyggt blev det :D Och frillan blev mycket bra den med :D
När vi va klara som kom lilla M och satte sig i stolen och sa att jag skulle klippa han med :D Så det va bara att lyda min lille prins order :D Han blev så snygger så, bara det att när vi va klara, då ville han inte bada. För han ville inte förstöra sin fina frilla :D <3<3 Haha

N och M visade oss hur man skulle dansa igår, dom små är så söta, dom satte på en massa lationo musik och bara skakade loss. Sen frågade N varför inte hon kunde göra så med höfterna som Shakira kan göra :D Jag och deras mamma sa att vi ska lära dom det, när dom blir äldre :D

Nepp, nu får det bli att fånga denna dagen med!

Over and Out<3

Fridens Liljor <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0