:'(

Jag är rädd...
...Rädd att du ska lämna mig

Jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv, jag kommer aldrig klara av om det går fel.
Jag önskar så att jag kunde skriva av mig, och berätta. Men funkar inte så.
Men jag kan säga så här, jag önskar att jag aldrig hade somnat igår:'(
För då kanske detta aldrig hade hänt.
Jag bär på en tung börda just nu,
jag klandrar mig själv. Men är nog inte ensam om det. Känns som om alla andra kommer att klandra mig:/

Jag önskar att det fanns något jag skulle kunna göra. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. Jag vet inget alls just nu. Det enda jag vet är att om något går fel nu, så kommer jag ALDRIG  att förlåta mig själv.

Mitt liv är i spilror just nu.
Om du bara hade funnits här hos mig nu, du hade pussat mig, kramat mig och sagt att allt kommer att bli bra. Vad är jag nu? Vad är jag utan dig? Vem är jag utan dig?
När vi pratade sist, så sa du massa saker. Menade du allt?
Dina ord, dom värmde, du gav mig lugn. Du gav mig trygghet när jag somnade i din famn. Du torkade mina tårar och bad mig se på dig, du sa att jag va de finaste, att jag är din Ängel.
Att vi skulle fixa allt. Du somnade, jag somnade....

Jag vaknade....Men vart är du nu? Ser du mig? Hör du mig? Känner du min närvaro?


Fridens Liljor <3
Over And Out <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0