:/

Om inte jag tar mitt liv...
...så kommer detta att göra det

Vet inte längre hur jag ska handskas med detta?! :s Jag vet varken ut eller in.
Jag vet bara att det gör så otroligt ont i mig.
Kanske dags att vakna upp, att öppna ögonen och börja se klart!

Du är som min egna sol...
...lysser bara över mig
Iaf innan. Nu är det bara grått och kallt. Hur kan man göra så här? Hur kan man behandla någon så här? Vad har jag gjort för fel? Jag har inte gjort annat än att försvara och stötta.
Vad har jag gjort för att förtjäna all denna skit? Vad har jag gjort dig/er?
Detta är verkligen en riktigt låg nivå, ja, mycket lägre än det där jävla glocanet!

Det gör ont :'(
Ångesten kryper på, tårarna rinner...


Fridens Liljor <3

Over And Out <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0