Innan han kommer och tar mig till sitt förtrollande land

Vill du låna mina ögon för en stund?....
... Så kanske du kan se vad som sker...


Fick nyss besked ang att en sån där polare ligger inne på BB och ska föda :D Så bara att hålla tummarna:p
Medans hon ligger där och krystar, så ska jag snällt ligga och krama om kudden:)

Jag tänker inte säga något, tänker inte ge dig den äran att se att du sårat mig... Tänker inte låta det ske. Jag ska hålla det inom mig. I morgon är det en nya dag, då blir det nya tag.
Men som jag skrev innan, jag vill ha dig. Jag vill att vi ska gå där hand i hand :)
Men min vilja sitter på en stubbe i skogen och växer:)

Natti natti <3
Fridens Liljor <3

Over And Out <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0