Känner mig allt annat än full

Finns inga ord som kan beskriva....
...Men man gör ju allt för den man älskar <3

Vet inte hur jag ska handskas med något längre. Vet inte hur jag ska prata, eller om jag ens ska prata. Finns nog ändå ingen som skulle förstå. Folk säger dittan och folk säger dattan. Men jag tycker nog att folket ska vara tysta, till som är i min sitts.
För det är bara jag som vet vad jag känner och bara jag som vet vad jag går igenom.
Så snälla, låt allt bara vara. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Det är mitt liv, det är jag som gör mina misstag, så låt mig göra det, och låt mig ta konsekvenserna. Jag kommer säkert att falla, men jag kommer att ställa mig upp igen. Och jag kommer att göra det, starkare än vad jag är nu, innan jag faller :)

Jag kommer att vandra min väg, jag kommer att gå fel, ett antal kommer. Men förr eller senare så kommer jag att hamna rätt. Och då kommer det verkligen att vara rätt. Jag är beredd att gå många många många mil fel i mina skor. Jag är beredd att göra det för dig, för mig, för oss :)

Fridens Liljor <3

Over and Out <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0