Se mig, hör mig <3

Om jag står på tå och ser dig i ögonen och frågar.....
....Är det vi?

Vad skulle du svara då? Vad känner du? Vad tänker du? Ser du mig ens? Hör du mig?
Är jag fin nog för dig?
(Eller det sista vet jag redan svaret på:p )
Men allt annat då? Jag försöker hela tiden göra så att du ser mig. Försöker hela tiden göra så att du ska inse att det är dig jag vill vara med. Men räcker det till? Eller måste jag göra mera?
För snart vet jag inte vad jag mera kan göra.
Men men nog pratat om det och dig nu :)

30 augusti närmar sig...
....Och det gör även smärtan
Kommer så väl ihåg det, det känns som om det vore igår, eller det känns som om det hände för hur många är sen som helst. Fast ibland känns det som om det inte är hänt. Det är så overkligt.
Kan fortfarande inte förstå dig Papi <3
Jag va 15 år, och du lämnade mig.
Ensam kvar. Eller inte ensam så, men du fattar. Du kunde väl iaf ha lämnat en adress upp till himlen så jag hade kunnat skriva ett brev till dig?
För då hade jag skrivit till dig och berättat hur mycket jag saknar och älskar dig<3 Sen hade jag frågat om du ser mig, och om du är iaf lite stolt över mig.
Men nu är det som det är, och jag försöker göra mitt bästa. Även om det inte alltid märks.

Hoppas du har det bra och att du sitter där vid stenen och tittar ut över vattnet. Jag kommer komma till dig en dag, då hoppas jag att du tar emot mig med öppna armar.
Men fram tills dess, så hoppas jag att du hjälper mig så gott du kan där uppe från.
Behöver nog all hjälp jag kan få just nu :)
Vaka över, och dom som jag håller kär:)

Älskar dig Papi <3<3


Nu blir det att ta sig ifrån datorn och göra lite nytta :)

Fridens Liljor <3

Over And Out <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0