Tack Papi <3

Massa sömn i natt....
...Fast endå sömnlös

Det tar tid att acceptera, att acceptera det som har hänt. Och inse att det kanske inte var mitt fel. Men hur det än ligger till, så känns det fortfarande som mitt fel :/
Vet inte varför men det känns bara så.

"Jag vaknade på morgonen, av att jag hade drömt en jätte jobbig dröm. Drömde om min älskade Papi, att han höll på att dö ifrån mig. Jag gjorde allt för att rädda honom, jag försökte verkligen. Papi va helt blå och kall, hjärtat slog inte och han andades inte. Jag va jätte rädd, och tvingade mig själv att vakna. Skulle prata med H, men då såg jag vad som fanns där.
Det jobbiga, eller jobbigt vet jag inte. Men kvällen innan hade jag bett Papi att sända mig styrka, att ge mig kraft att orka detta. Att visa att han fanns där för mig, som han alltid gjorde när jag va liten. Och det gjorde han. "

Tack så mycket Papi, vad skulle jag gjort om du inte hade väckt mig?!
Nu vet jag att jag valt rätt väg, nu vet jag att du stöttar mig i mitt livs val, och det känns jätte bra :D
Det betyder mycket för mig att du finns där :D


Fridens Liljor <3

Over And Out <3<3


Kommentarer
Postat av: Kornelia

En styrkekram till dig gumman! <3

2011-07-29 @ 16:51:26
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0