Tom i bollen

...Man skadar inte den man älskar
...Men endå så gör man det

Idag kommer det inga ord, finns inget jag kan prata om, inte här iaf. Finns ingen jag kan bolla allt som händer med. För ni skulle bara dömma och ändå aldrig förstå :/
Känns riktigt bra faktiskt, NOOOT!!!
Måste komma på vad jag ska göra, för så här får det bara inte fortsätta. Måste bara samla mig lite och fundera ut hur jag ska göra. Hoppas att du inser att jag gör allt detta för din skull, för våran skull.
Jag tänker inte se dig bryta ner dig själv så här....

Jag står här vid din sida, och jag kommer att finnas här hela tiden. Jag hoppas verkligen att du vet detta. Jag hoppas verkligen att du inser det, och att du tar vara på det.
Så snälla sluta leka runt nu, och ta vara på det som står framför dig.
Det kommer du att vinna i längden på :D

Fridens Liljor <3

Over And Out <3<3


Kommentarer
Postat av: du vet nog

det e bara du som vet hur du ska göra. tänk på dig själv. prata med folk kan du ju alltid göra men dom sitter kanske inte eller har kanske inte suttit i din situation men de finns ändå folk som bryr sig om dig!

2011-07-18 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0