Vill du ligga med mig då?

Du vet jag vill ha dig....
Vill du ha mig? ....

Att det ska vara så svårt. Kärleken är bara ett spel. Men jag är beredd, beredd på att spela samma spel livet ut, och tillsammans med dig bygga upp våra egna regler och gå in i mål, hand i hand. Ingen av oss kommer att förlora utan vi kommer att vinna, vinna tillsammans.
Orden, dom ligger där på tungan, vill bara skrika ut att JAG ÄLSKAR DIG!!
Men kommer du ta det till dig? Kommer du att lyssna?
Kommer du att förstå?
Att det är mina ord, mina ord som jag vill ge till dig. ¨
Och med dom orden kommer det förpliktelser, löften, glädje, tårar, oro.... Ja det kommer en massa saker med dom orden, men jag är beredd att gå igenom dom alla, bara vi gör det tillsammans.

Det finns inget bättre än att vara i din närhet:) Jag älskar att ligga vaken bara för att få se dig sova, jag älskar att ligga på ditt bröst och höra ditt hjärta slå.
När du säger mitt namn, när jag känner dina andetag, när jag ser in i dina ögon, så vet jag att det är dig jag vill vara med, det är dig jag vill bygga upp saker och ting med.

Förstår du vad jag menar, eller är detta bara en massa tomma ord för dig?
Jag menar varje ord!

Det spelar ingen roll vart jag är, eller vad jag gör. Inte heller vad man äger eller inte äger.
Tillsammans med dig så känns det som om jag har allt.

Tänk om livet va som en dvd. Man kunde pausa, spola tillbaka, spola fram och kolla på allt om och om igen,
då skulle jag bara ligga och njuta av allt.
Jag skulle vilja bygga upp en egen värld, en värld som bara var till för oss.
Där vi bestämmer vad som är rätt och fel. Jag skulle bygga upp en stor säng, där vi bara kunde ligga och titta på stjärnorna, eller åskan och blixtar, eller varför inte en rosa himmel.
Jag vill måla himlen rosa och röd. Så kan vi säcka alla eldar, så lovar jag att jag ska tända på din kropp :p


Over And Out <3

Fridens Liljor <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0