Bara massa gnäll ifrån min sida

Något som dom flest nog vill känna, det är att man gjort något bra med sitt liv. Att man gjort sina föräldrar stolta. Min stora fråga är.....
....Pappa är du ens lite stolt över mig?!

Det är en fråga jag aldrig kommer att få svar på. Och det smärtar kan jag lova. Det bästa som fanns när man va liten va att få höra han säga
- Spöket, jag är så stolt över dig!

Kommer aldrig mera få höra det. Kommer aldrig mera att få höra hans röst. Kommer aldrig mera.... kommer aldrig mera att få vara pappas flicka :'(

Hur länge ska tårarna rinna? Hur länge ska jag behöva må så här? Allt är ju så bra annars. Har världens underbaraste familj, en familj som alltid finns där, som förstår, tröstar och låter mig vara mig. Vill inte gråta mera. Vill må bra igen.
Antar att det bara är jag som kan ta tag i detta. Att det bara är jag som kan göra något åt detta.

Tro mig, jag har försökt....
....Men det är svårt


Over and out <3

Fridens liljor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0