Ja må hon leva.... eller något <3

Bara tanken på dig....
....gör att tårarna rinner!

Idag är det 22 år sedan min familj va ute och gick i skogen....
...och hittade mig på en stubbe och valde att behålla mig <3<3

Saker och ting sker av en anledning. Ibland tar det bara lite längre tid att förstå varför. Men det kommer att komma en dag, då man tänker tillbaka och får en inblick i det hela.
Men något jag nog aldrig kommer att förstå är, varför i hela helvete är jag så otroligt dum?!
Jag borde ju ha lärt mig tycker man ju. Men nej då, jag gör samma misstag om och om igen.


Om jag nu vill vara "barnvakt"....
...så är det MITT val!!


Finns nog inte så mycket att skriva egentligen. Så borde nog sluta att skriva, så att jag inte skriver något som jag en vacker dag kommer att få äta upp. Ska liksom gå på sån däringa diet, så borde inte äta skit....


Tacka fan för att min kudde inte kan prata....
....en äkta vän <3

God natt och sov så gott <3

Fridens Liljor <3<3

Over and out <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0