När far är i Mora, då är mor i fara :)

Bara om min älskade väntar.....
....hur länge ?

Jodå, ny dag, ny energi och nya tankar :D Synd bara att det är så otroligt tråkigt väder ute :/
Vill ju ha vår nu!

Va hemma hos lilla M en sväng igår, hann inte med så mycket. En kopp kaffe, en cigg och Lucky Luke sången :) Så vi fick oss allt ett gott skratt innan hon satte sig i bilen.
Nu sitter den lilla böna på flygplanet påväg emot stränderna, drinkarna, kropparna :) Ja allt man kan önska sig :p

Men om en vecka är hon hemma igen :D

Fick nyss en rolig uppdatering från Skara :)
Haha vissa är ju helt "koko" när dom dricker :D Men förhoppningsvis så har väl dom flest glömt det och gott vidare idag :)

Fulla va dom allihopa.....
....Men fullast va nog lilla Fia FisGris <3


Nepp, nu får det bli kaffe och sen städa för ovanlighetens skull. Funderar på om jag kanske ska ta alla skåpen i köket idag, och diska om allt och torka ut :)
Visst låter det som en underbar idé :)
NOOOOT!!


Om du bara hade talat....
...Då hade jag vetat hur jag skulle handskas med detta


Fridens Liljor <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jag är aldrig fullast så lägg av me de där gumms :) Haha Party om tre helger då ska fia me förtära alkohol! Fridens Liljor min babe <3

2011-03-21 @ 19:11:54
URL: http://LouiseAdolfsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0