Att vara, eller inte vara ...

Feg?!....
Jag är nog rätt så feg. För jag vet inte riktigt om jag vågar:/
Vad är det som har hänt? Varför har jag blivit så feg? Det är ju bara att sattsa.
Lilla Liv döptes igår:) Och prästen, som va helt underar, sa en massa bra saker. En sak som jag verkligen fastnade för, det va när han berättade.
När man va liten och stod på en kant, och det stod en vuxen nedanför som säger hoppa, och sträker upp armarna. Så hoppade man. Jag är bered att hoppa, men vem fan ska ta emot mig?
Gäller inte det där längre med att det står någon där med armarna uppåtsträkta och tar emot mig? Det känns inte så just nu, det känns som om att det kommer bli ett pladask rätt ner i backen. Och det kommer nog att göra redigt ont!

Men men från detn ena till det femte...
Dags att samla mod, och bara bestämma mig.
Jag vill, men vill du ?
Och vad är det jag vill?

Fridens Liljor <3<3


Papi <3 Grattis på Fars dag <3 Du är älskad och saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0