Under tvång ....

Hemma kvällar kan vara mysiga....
...MEN INTE NÄR JAG MÅSTE!!

Hej! Jag heter Bengt, jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn och ändå frågar chefen mig :
-Bengt, är du ledig?
Svar: Nej!

Asså allvarligt talat, det där uttrycket " Jag tror jag börjar klättra på väggarna! "
Det stämmer nog in extra bra på mig idag, snart kan man nog se märken på väggarna här, för fy fan vad tråkigt jag har.
Jag trodde inte ens att det va lagligt....
Hmm, men men nu ska det vara slut på dåliga överraskningar har jag blivit lovad. Men man kan ju alltid hoppas på en eller annan bra. För det är ju aldrig fel :p

Jaha, vad ska man göra nu då?
Sitta på balkongen och titta på stjärnorna och fundera över vad du gör just nu? För det är precis det jag gör kan jag lova. Undrar verkligen vad det är som händer, vart vi är på väg...
" Vissa äktenskap slutar lyckligt, andra med giftemål"

Aldrig mera låta någon trampa mig på tårna....
...För då tar jag en trampolin och hoppar upp och biter dig i hälsenorna

Jo men vad va det sagt nu igen?!
Ähh det är väl lika bra att komma på något kul å göra. För här kan jag ju inte bara sitta och skriva tomma ord om mina känslor och grejer, för det kommer sluta med att det bli en enda stor familje soppa :)

Fridens Liljor <3<3


Kommentarer
Postat av: Agneta

du skriver så fint å du ha det rätt knickett gumman ...:) love you

2011-11-04 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0