Bara massa konstiga ord

Att inte vete...
om man duger till
 
Dagarna dom vandrar på. Den ena dagen kommer och den går, och sen kommer det en ny dag. Utan att någonting speciellt egentligen ens händer.
Och det sägs att dagarna blir vad man gör dom till. Och det vet jag mycket väl om att det är sant. Men det känns faktiskt så otroligt svårt vissa dagar.
Har iaf kommit underfund med en viktig sak :
- Ensam är stark
Det sägs att man mår bäst om man har nära vänner man kan prata om allt med och dela sin vardag med. Och det stämmer. Men om man inte har just DEN äkta vännen. Så klarar man sig lika bäst ensam, istället för att vara omringad av en massa falska vänner.
 
Många säger till mig att jag valde bort mina vänner då jag träffade min pojke. Och grejen va inte den att jag struntade i att höra av mig bara för att vi hade massa egna dagar. Saken är den att ALLA som stog mig nära, dömde honom utifrån hans tidigare liv och hans efternamn! Hallå vad är det liksom.
Hade mina nära sett den killen jag ser varje dag, så hade dom förstått. Synd bara att ni inte vill öppna upp ögonen och se vilken underbar person han verkligen är.
Men helt allvarligt, jag gråter faktiskt inte över att ni är borta! Jag klarar av vardagen precis lika bra ändå! :D
(Om inte ännu bättre)
Ni får jätte gärna fortsätta att döma och snacka. Det är bara trevligt att man kan fylla eran vardag med något kul att prata om.
Nu är det så att jag har valt att leva så här som jag lever idag ( med vissa ändringar såklart) och om det nu inte
är något som passar in i ert fläckfria liv, så är det bara att vandra vidare !
Men en sak ska ni alla veta, duger det inte idag, så ska ni inte tro att det kommer att duga den dagen ni ångrar er!
 
Nu blir det tv och mys med valpen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0